speaker-info

Mischa Coster

Mediapsycholoog. Chief Psychology Officer (CPO) bij Grey Matters. Int'l keynote spreker. Jurylid. Auteur

Director of Consulting en mede-oprichter
Grey Matters – applies social- and mediapsychology
okt. 2001 – heden

★ Houdt van menselijk gedrag. Hoe mensen (inter)acteren, voelen & beslissen. Zowel online als offline. Is van mening dat organisaties effectiever kunnen worden door psychologische inzichten in te zetten bij marketing, sales, opleiding en meer. Analytische observator en gedragsverandering professional. Deelt kennis & inzichten als professioneel spreker over toegepaste (media)psychologie. Past kennis en wetenschap in de praktijk toe bij gedragsveranderingstrajecten en interventies voor klanten (toegepaste psychologie).

★ Passie voor social media en netwerken. Crossmediale denker, multichannel campagnes, creatieve & psychologische strategie, blended learning en strategisch marketingadvies.

★ Primaire focus is gedragsbeïnvloeding, overtuigingskracht en persuasive technology binnen het Intervention Mapping framework. Secundaire focus is de toepassing van deze theorieën en technieken binnen de gebieden online communicatie, social media, zorg en informatiebeveiliging.

Altijd beschikbaar voor een kennismaking, intake of kort adviesgesprek. Daar maak ik tijd voor.
Voor public speaking & interim/projectaanvragen graag direct datum of duur van project meesturen ivm beperkte beschikbaarheid. Dan reageer ik indien mogelijk nog dezelfde dag.
✉ mail (at) mischacoster (dot) com
✆ 06 4810 9269

Expertises: *** Psychologie: gedragsverandering *** Social Media psychologie *** Persuasive communicatie *** Intervention Mapping *** Creatieve Strategie *** Contagion, viraliteit en sociale besmetting *** Chief Psychology Officer *** Social media strategie *** Social business alignment ***

 

Hoe uw hersenen denkfouten genereren

Hoe uw hersenen denkfouten genereren

Exact Podium 1

Accountants zijn toch vooral mensen die goed kunnen rekenen. Accountants zijn ook rationeel denkende mensen. Maar is dat altijd zo? Hoe werken uw rationele mechanismen in een tijd van snelle informatie, social media, klantvragen die liefst gisteren nog beantwoord moeten worden, financiële uitdagingen, fantasieën en verleidingen en gewoon het werk dat moet worden gedaan. Welke […]

MEER LEZEN